Οι αναγνωστες στο Αθηνοραμα βαζουν 4 **** και γραφουν:
"Ταινία υψηλών προδιαγραφών!
Με χαμηλό budget μπορεί κανείς να φτιάξει ταινία διαμάντι και εδώ ο κύριος Αθανίτης το επιβεβαιώνει περίτρανα! Ευστοχο το casting της ταινίας από τον πιο μικρό μέχρι το πιο μεγάλο ρόλο.
Οι σκηνές στο εργοστάσιο με τους φυσικούς ήχους- που τους συνέδεσα με την ψυχοσύνθεση του πρωταγωνιστή, η βίαιη εκτόπιση του ήρωα από τους υπαλλήλους, το γυμνό σώμα σε στάση εμβρύου στο κρεββάτι ( της απελπισίας), το πήγαινελα του ήρωα με το μηχανάκι, η ελίτ αναπαυμένη στο μαλακό τους στρώμα ( διευθυντής και γυναίκα του) που θύμιζε κλασσικό πίνακα, η τραχιά εμφάνιση της αστυνομίας η αδιάφορη πρώην γυναίκα, το δυσυπόστατο φινάλε και αλλα πολλα έφτιαξαν μια ιστορία δυνατή αφηγηματικά!
Ο Μπιζέ σε ανατριχιάζει! Να την δείτε! Ελληνικός κινηματογραφος στα καλύτερα του!"
Elise Gore *****
"Βαθιά συναισθηματική ταινία"
"Πραγματικός κινηματογράφος!!!"
"Σκηνοθεσία με άποψη και αισθητική"
"H ταινια που δεν περιμένεις με τίποτα!"
"Πραγματευεται το σημερα της Ελλαδας η μηπως και το αυριο;"
"Ταινία υψηλών προδιαγραφών!
Με χαμηλό budget μπορεί κανείς να φτιάξει ταινία διαμάντι και εδώ ο κύριος Αθανίτης το επιβεβαιώνει περίτρανα! Ευστοχο το casting της ταινίας από τον πιο μικρό μέχρι το πιο μεγάλο ρόλο.
Οι σκηνές στο εργοστάσιο με τους φυσικούς ήχους- που τους συνέδεσα με την ψυχοσύνθεση του πρωταγωνιστή, η βίαιη εκτόπιση του ήρωα από τους υπαλλήλους, το γυμνό σώμα σε στάση εμβρύου στο κρεββάτι ( της απελπισίας), το πήγαινελα του ήρωα με το μηχανάκι, η ελίτ αναπαυμένη στο μαλακό τους στρώμα ( διευθυντής και γυναίκα του) που θύμιζε κλασσικό πίνακα, η τραχιά εμφάνιση της αστυνομίας η αδιάφορη πρώην γυναίκα, το δυσυπόστατο φινάλε και αλλα πολλα έφτιαξαν μια ιστορία δυνατή αφηγηματικά!
Ο Μπιζέ σε ανατριχιάζει! Να την δείτε! Ελληνικός κινηματογραφος στα καλύτερα του!"
Elise Gore *****
"Βαθιά συναισθηματική ταινία"
"Πραγματικός κινηματογράφος!!!"
"Σκηνοθεσία με άποψη και αισθητική"
"H ταινια που δεν περιμένεις με τίποτα!"
"Πραγματευεται το σημερα της Ελλαδας η μηπως και το αυριο;"
No comments:
Post a Comment